Beste relatie, vriend, business partner of toekomstige klant,

Dit jaar nadert het einde en dat is het moment om terug te blikken op de zaken waar men druk mee is geweest en wat er is bereikt! Graag geef ik u een update van wat mij intensief bezig heeft gehouden en waar ik nu sta…

Enkele bereikte resultaten bij Sunware:

  • Een online strategie geïnitieerd.
  • Een door de organisatie gedragen strategie bepaald met betrekking tot de opkomst en groei van discount retailers. Dit gerealiseerd door directie en werknemers samen te brengen in diverse workshops en hen gezamenlijk aan dit onderwerp te laten werken. Er zijn oplossingen bedacht en er is een strategie gekozen en geformuleerd.
  • De Marketing organisatie geherstructureerd.
  • Diverse ICT projecten geïnitieerd die als doel hebben om de efficiency in sales en marketing processen te verhogen en om de interface tussen sales, marketing én klanten van Sunware effectiever en sneller te maken.  
  • Oude voorraden zichtbaar en verkoopbaar gemaakt, met als resultaat: ca. € 100.000 aan gefactureerde omzet én nieuwe ruimte in het magazijn.
  • Online consumentenonderzoek geïnitieerd en geïmplementeerd ter ondersteuning van het productontwikkelingsproces.
  • Een onderscheidend, nieuw product concept geïnitieerd en succesvol op de markt geïntroduceerd: de verkoop ontwikkelt zich momenteel zeer snel!

Ik heb enkele zeer inspirerende en nuttige trainingen ervaren, gericht op het eigen maken van een nieuw blik en nieuwe methoden op het vlak van Design Thinking, Design Management en Co-creatie. 

  • Business Model Innovation 2-daagse training
  • Moments of Impact – How to Design Strategic Conversations that accelerate change? 1-daagse training van de auteur van het gelijknamige boek, Lisa Kay Solomon.
  • Cocreation training bij Philips Design – Hoe zinvolle business innovation te ontketenen, gebruikmakend van de inzichten van alle belanghebbenden in de customer journey - 2-daagse training.
Mijn doel:
Nóg beter zinvolle business innovation bij mijn klanten doen gebeuren: ik heb nieuwe manieren en praktijken geleerd om teams bij mijn klanten effectief te leiden naar het vinden van nieuwe business kansen. Ik heb deze ook al in praktijk gebracht.

Wat kunt u van mij verwachten?
De essentie van mijn werk is, ten eerste, de dynamiek van uw markt waar te nemen en aan te voelen, ten tweede, nieuwe business kansen te bepalen en commerciële product- en serviceconcepten te creëren en ten derde, de verkoop- en marketingtactiek te definiëren waarmee deze omgezet kunnen worden in winstgevende business.

Ik ben vooral ervaren in consultancy aan fabrikanten van gebruiksgoederen (durable consumer goods). De ‘do’s and don’ts’ in online and off-line retailing behoren tot mijn expertise. Mijn werkveld is nationaal en internationaal.

Ik bied verschillende ‘packages’ aan om te beantwoorden aan de behoefte van mijn klanten: Van innovatie dienstverlening ‘light’ voor een (project) samenwerking op basis van 1 of 2 dagen per week, tot een meer intensief innovatie management met 3 of meer dagen in-company ondersteuning en aanwezigheid.

Interesse om te profiteren van mijn ideeën voor úw bedrijf en business? 
Ik stel voor om dan vrijblijvend, bij een kop koffie, een gesprek te hebben over uw business.

In zo’n gesprek kunnen we ontdekken op wat voor wijze ik waarde kan toevoegen aan de business innovation voor uw bedrijf. Stuur direct een antwoord op deze mail of bel mij voor het maken van een afspraak in januari 2017. U kunt nu al een afspraak boeken voor 4, 11, 18 of 25 januari.

Ik ben commercieel en creatief, en erop gericht úw klanten een uitstekende product- en servicebeleving te bezorgen!

Met vriendelijke groet,

Mariluz Fernández Pérez
Regisseur van vernieuwing

 

M: 06 – 276 503 06
E: mariluz@zzzinnovation.nl
I: www.zzzinnovation.nl

LinkedIn